چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

زهرا محدثی
دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی معماری
دانشگاه گیلان
کلیه ی پروژه ها و پژوهش های معماری پذیرفته می شود.

پرواز

چهارشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۰۲ ب.ظ

از صدای سکوت دلم خسته ام

گاهی دلم میگیرد

گاهی دلم میگیرد

از آدم هایی که در پس نگاه سردشان

با لبخندی گرم فریبت می دهند

دلم میگیرد از خورشیدی که گرم نمی کند

....ونوری که تاریکی می دهد

از کلماتی که

چون شیرینی  افسانه ها فریبت می دهند

دلم میگیرد

از سردی

چندش آور دستی که دستت را می فشارد

ونگاهی که

به توست وهیچ وقت تورا نمی بیند

از دوستی که برایت 

هدیه

دوبال برای پریدن می آورد

وبعد

 پرواز

را بامنفور ترین  کلمات دنیا معنی می کند

دلم میگیرد از چشم امید داشتنم به این

همه هیچ

گاهی حتی

از خودم هم دلم میگیرد

(دکتر علی شریعتی) 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۰۶
Zahra Gilani

نظرات  (۴)

وووووووواوووووووو

 

عالی بوووووووووووووووووووووووود دخملی

:)

p:
دکتر شریعتی!
باشدبنای خیری

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Cute Pink Kaoani