چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

زهرا محدثی
دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی معماری
دانشگاه گیلان
کلیه ی پروژه ها و پژوهش های معماری پذیرفته می شود.

دنیای ما اندازه ی هم نیست!

شنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۵:۱۳ ب.ظ

 دنیای ما اندازه ی هم نیست
من عاشق بارون و گیتارم
من روزها تا ظهر میخوابم
من هرشب تا صبح بیدارم
دنیای ما اندازه ی هم نیست
من خیلی وقتا ساکتم، سردم
وقتی که میرم تو خودم شاید
پاییز سال بعد برگردم
دنیای ما اندازه ی هم نیست
می بوسمت اما نمی مونم
تو دائم از آینده می پرسی
من حال فردامم نمی دونم
تو فکر یه آغوش محکم باش
آغوش این دیوونه محکم نیست
صدبار گفتم باز یادت رفت
دنیای ما اندازه یهم نیست....

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۶
Zahra Gilani

نظرات  (۲)

۰۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۷:۲۱ داریوش عزیزی
زیبا و فوق العاده واقعا قشنگ بود 
ماله خودت بود؟
به ما هم سر بزنید
emonokte.blog.ir
پاسخ:
سلام ممنون
نه خیر این آهنگ رو آقای رستاک حلاج خوندن شاعرش رو نمی دونم.
 مرسی عزیز .چه سخت است فهم هم .. با اینکه از یک دیاریم . از دیار غربت .
پاسخ:
سلام
دیار غربت همیشه جای کسانی ست که تنهایند مثل خدا که تنهاترین است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Cute Pink Kaoani