چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

زهرا محدثی
دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی معماری
دانشگاه گیلان
کلیه ی پروژه ها و پژوهش های معماری پذیرفته می شود.

سحر نزدیک است!

سه شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۳۷ ق.ظ

سحر نزدیک است.

می دانی! نبودم اهل شعرعاشقانه هیچ وقت

شعر هایم سر ردیف " تنها "ختم می شد

می دانی! اگر از عشق بگویی می گویند دیوانه ای؟

نبودم اهل شعر عاشقانه قبل از تو

شاعری بودم تنها در آسمان دنیای خودم

پرواز می کردم،شاد بودم،نداشت عقابی قصد شکارم را

می دانی! خنده هایم می رسید به عرش کبریا شاید

به خود ،خودخدا شاید

غفلت کردم ،آری غفلت کردم تو که بودی همیشه  را

به حساب نیاوردم عقاب

غفلت من ثانیه ای بیش نبود

اما نمی دانم چرا از آن پس می خراشد صدای بغضم

گوش خدا را

می دانی!

ببین چه کردی با من؟

                             زهرا محدثی (گیلانی)



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۷
Zahra Gilani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Cute Pink Kaoani