چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

زهرا محدثی
دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی معماری
دانشگاه گیلان
کلیه ی پروژه ها و پژوهش های معماری پذیرفته می شود.

فرق میکند....

چهارشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۲۳ ب.ظ

من ماندم و تو و این قصه ناتمام...

اینبارهم حساب معامله ها فرق میکند..

بادقرار بود نشانی از تو آورد...

کجاماند؟گمانم راه فرق میکند..

دستان تو آغوش گرم من بود...

اینبار ولی نگاهت فرق میکند...

توگفتی که تنها نیستی و من هستم...

اماگمانم حرف دلت فرق میکند...

کجارفتی؟چه کردی کاین چنین...

آخرداستانمان فرق میکند..

خداحافظ نگفتم که شاید بازگردی...

شاید دگر دلت با دلم فرق میکند..

مرا بیرون راندی ازسهم دوستان؟؟!!

چه کنم؟انگار ستاره مان فرق میکند..

رفتنت را باور نکرده بودم ولی حالا...

یقین دارم که دنیایمان فرق میکند...

باشد هرچه تو می خواهی رفیق...

دیگر مخاطب شعرهایم فرق میکند..

حتما سهم من نبودی که این قدر اسان ..

گفتی:فکرمان فرق میکند....

توخود را عالم فضل می دانستی...

به گمانت فکرمن فرق میکند!!!

باشد فکرمن ،نگاه من،دل من..

ستاره من ،دنیای من فرق میکند..

مرا اینبار آسان فراموش کن..

مگر خودت نگفتی احساسمان فرق می کند؟

زهرامحدثی(گیلانی)


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۵
Zahra Gilani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Cute Pink Kaoani