چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

زهرا محدثی
دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی معماری
دانشگاه گیلان
کلیه ی پروژه ها و پژوهش های معماری پذیرفته می شود.

می نویسم از تو!

جمعه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۲۱ ب.ظ

می نویسم از تو...

نوشتن ازتو کژال است خوب من!

گفته بودم :تاهمیشه خواهم ماند...

گفته بودی:حال من رو به زوال است خوب من!

گفته بودم:شعر می خواهم برای خود...

گفته بودی:در تنهایی من فکرتو زلال است خوب من!

گفته بودم:دلم تنگ می شود برای تو....

گفته بودی:دلتنگی تو!! محال است خوب من!

گفته بودم:خانه ام ویران ،دلم آشوب،آسمانم سیاه...

گفته بودی:جهان تو رو به زوال است خوب من!

گفته بودم :شرط می خواهم برای ماندنم......

گفته بودی:شرط های تو همه سوال است خوب من!

گفته بودم:کجا ماند دوست داشتنت؟

گفته بودی:طرحی برکاغذ تمامش خیال است خوب من!

مدرکی یافت نکردم کنم تقدیم دلت...

این شعر همه اش سیال است خوب من!


زهرامحدثی(گیلانی)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۷
Zahra Gilani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Cute Pink Kaoani