چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

زهرا محدثی
دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی معماری
دانشگاه گیلان
کلیه ی پروژه ها و پژوهش های معماری پذیرفته می شود.

مردن به این آسونیا هم نیست....

يكشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۴۰ ق.ظ

توباز ترکم کن ...مردن به این آسونیا هم نیست
دیشب به هزار در زدم فال و خوب نیامد
به هزار ستاره سپردم ولی خوب نیامد
گفتم خسته ام ....نبودن بهتر است
از این دنیا کمی دل کندن بهتر است...
مرا پیش نگار جای بهتری است...
گفتم هزار بار که دلم گرفته اما کسی نبود
جز من و خدایم کسی نبود...
قرآن به سر ناله کنان خوابیدم
در طلب کمی آرامش خوابیدم..
به خوابم امد و گفت صبوری بهتر است
این همه رنج کجا؟زندگی کن....بهتر است
این قدر ناله نکن ...کمی صبر پیشه کن
شاید دلت ارام گرفت ....کمی صبر پیشه کن
باشد .....
زندگی را با تمام سختی اش دوست می دارم
اگر چه تلخ ..سخت ..ولی دوست می دارم
زهرامحدثی(گیلانی)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۹
Zahra Gilani

نظرات  (۲)

سلام
مطالب خوبی گذاشتی ولی تعجب میکنم چرا اینقدر بازدیدت کمه
می خوام یه روش خوب بهت معرفی کنم واسه بالا بردن بازدیدکنندگان وبلاگت
برو تو سایت 24 آی پی عضو شو بعد رو گزینه کسب امتیاز کلیک کن بعد امتیازات رو به وبلاگ خودت اختصاص بده بعد می بینی که چجوری بازدید وبلاگت بالا میره حتما امتحان کن
اینم آدرسش
www.24ip.ir
پاسخ:
سلام ...ممنون از حضورتون
سلام علیکم :
با مطلبی در مورد توکل و سخنرانی استاد دانشمند در مورد توکل به روزم .
منتظر شما بزرگواران و نظرات زیباتون
اجر کم عند الله
التماس دعای فراوان
یا علی مدد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Cute Pink Kaoani