چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

زهرا محدثی
دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی معماری
دانشگاه گیلان
کلیه ی پروژه ها و پژوهش های معماری پذیرفته می شود.

شایعه است......

پنجشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۰۱:۵۲ ب.ظ

شایعه است ....حال من دلزده بد یست....

حالم از اون چه سرم اومده بد نیست ....

روزگار لطفی به من نکرده اما..........

دنیا اونجوری که میگن بده ....بد نیست....

این که جاده بی سوارو بی غباره ....

یه دروغه ....یه دروغه........

این که شب کاری نداره با ستاره ....

یه دروغه ...یه دروغه .......

این که ساحل نمی خواد موجو ببینه ....

یه دروغه ...یه دروغه.....

این که دریا ماهی یاشو دوست نداره ...

یه دروغه ....

شایعه است .......حال من دلزده بد یست....

حالم از اون چه سرم اومده بد نیست ....

روزگار لطفی به من نکرده اما..........

دنیا اونجوری که میگن بده ....بد نیست....

این دروغه ....شایعه است ....

این که من بریدم....

من فقط سرم یکم شلوغ فکره ........

که اونم درست میشه .......

شایعه است ........

حال من دل زده بد نیست....

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۲۴
Zahra Gilani

نظرات  (۲)

من دل زده...
چ پر معنی

این شعرو کی خونده میشه لینکشو بذارین 
مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Cute Pink Kaoani