چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

زهرا محدثی
دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی معماری
دانشگاه گیلان
کلیه ی پروژه ها و پژوهش های معماری پذیرفته می شود.

معنیش چه می شود؟؟؟!!!

يكشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۳، ۰۲:۲۳ ب.ظ

قهوه ام را هم می زنم....

و دفترم ...

دفترم تنها سینه ایست که پر از درد های من است...

درد های من ...!

درد هایی که پیش می برند زندگیم را بدون وجودم ....

درد هایی که ..

خسته ام ...از نوشتن از درد ..از بغض ...از زندگی ....

دیگر توان نوشتن از تو را ای درد !...ندارم ...

دیگر دلی پر ز شادی و خنده های طولانی ندارم ...

دیگر ...

دیگر حتی آهنگ ها هم تکراری شده اند ....

"چقدر خوبه که تو هستی ..چقدر خوبه تو رو دارم ...

چقدر خوبه که از چشمات می تونم شعر بردارم"

چــــــــــی؟؟؟!!!

تو!!

معنیش چه می شود؟

من مالکش نیستم ...

تو می دانی برای کیست؟؟

..

دفتر من پر از شعر های خالیست ..

نمی دانم چگونه پر کنم جاهای خالی را ...

تو می دانی؟؟

تو؟؟؟!!!!!

شاید معنی کنی تو برایم...

شاید آنوقت ...

آنوقت شعر هایم دیگر هم وزن داشته باشند ...

هم تو را ....!!!

برایم معنی کن ...

قهوه ام سرد شد ...

هوای سردیست ....

قهوه ام سرد است ..مانند شعر هایم ...

زهرامحدثی(گیلانی)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۲۵
Zahra Gilani

نظرات  (۱)


وبلاگت عالیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Cute Pink Kaoani