چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

زهرا محدثی
دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی معماری
دانشگاه گیلان
کلیه ی پروژه ها و پژوهش های معماری پذیرفته می شود.

این خواستن چیز کمی ست ...

شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۵۲ ب.ظ
در این حجم کوچک دنیا ...
در این عرش دلم ....
در این چشمان صافم ...
در این آسمان بارانی ....
می نویسم از تو ...
دنیای کوچکت ظرفیت عشق عظیم من را ندارد ...
می لرزد چهارستون دلش وقتی می خوانمت ..
وقتی قصه ی عشقت را برایش لالایی می خوانم ...
.به خواب مرگ فرو می رود ...
تحملش سخت است ..نمی تواند ...
من به حجمی وسیع تر نیاز دارم ...
من لبه ی پرتگاهم باید بخوانمت ....
غربت بیراهه ی عشقت زمین گیرم کرد...
صد ساله که من تمام شهر را شعر کرده ام ...
مثل پنجره ی کهنه ای که رویش به دیوار است ...
پنجره ی دلم رو یه مرگ است ....
غم تمام جهان را تسخیر کرد ....دارم از عشقت می نویسم..
می دانم که می دانی وقتی کنارمی عشق زیباترین احساس دنیا می شود ...
گفتی این فاصله نیست بین تو و خیال من ...
من عاشقم ...این عشق تمامش در دنیای تو خلاصه می شود ...
با یادت می گریم ...
و اشک هایم را هدیه می فرستم به سویت ...
دیدن خنده هایت آرزوی دل تنهای من است ....
می خواهمت ....
این خواستن چیز کمی ست ...
خدایا دوستت دارم!
زهرامحدثی(گیلانی)



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۲۹
Zahra Gilani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Cute Pink Kaoani