چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

زهرا محدثی
دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی معماری
دانشگاه گیلان
کلیه ی پروژه ها و پژوهش های معماری پذیرفته می شود.

بمان ...........همین جا ........کنار من.......

سه شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۳، ۰۵:۴۹ ب.ظ

برای من تلخ نوشتن معنایی ندارد ........
وقتی تو همینجایی .........
.در یک قدمی من ..........
وقتی نفسهای گرمت مینوازد صورت یخ زده ام را .......
وقتی وجود مهربانت در ارامش ابدی من شریک است ........
وقتی تو هستی دنیای من رنگی ست ......
رنگارنگ از تمام رنگ های لبخند های تو.............
وقتی تو هستی شعر زانو می زند در مقابل خدای عشق ........
وقتی تو هستی دفترم از سپید بودن در می اید ......رنگ تو می گیرند ........
.ای زیباترین رویای عاشقانه ی من .......ای فریاد سکوت دل من .........
.به عشق سوگند ..........
وجودت ارامش دل من است ...........
بمان ...........همین جا ........کنار من.......

زهرامحدثی(گیلانی)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۶
Zahra Gilani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Cute Pink Kaoani