چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

زهرا محدثی
دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی معماری
دانشگاه گیلان
کلیه ی پروژه ها و پژوهش های معماری پذیرفته می شود.

آمده ام به رَصَدِ حلولِ ماهِ رویِ تو...

يكشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۹ ق.ظ

آمده ام به رَصَدِ حلولِ ماهِ رویِ تو

کارِ دلم همه شده خجسته جستجویِ تو

 

به انزوایِ قمرِ خودت مرا کِشانده ای

و عیدِ من تحققِ رسیدنم به کویِ تو

 

حافظه ی مشترکِ تمامِ عاشقانِ شهر

پر شده از تجسمِ محالِ گفتگویِ تو

 

همچو سراب ؛ به نظرِ ملولِ من نشسته ای   

سینه ی من تحصُنِ غالب ِ عطر و بویِ تو

 

قاعده ی جاذبه ی مدارِ کهکشانِ ما

اَشهَدُ اَن ؛ به سببِ چِشیدنِ سبویِ تو

 

دیده ی من مُبَلغِ طلوعِ با شکوهِ تو

مژده رسید تشرُفِ حلولِ ماهِ رویِ تو

 

 

مرتضی (اشکان) درویشی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۷
Zahra Gilani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Cute Pink Kaoani