چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

زهرا محدثی
دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی معماری
دانشگاه گیلان
کلیه ی پروژه ها و پژوهش های معماری پذیرفته می شود.

مرگ ماهیگیر لحظه ی چشمک دریاست ...

چهارشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۹ ق.ظ

من را نگاه کن ،شاید حال من بهتر شود

یا کمی بغض از دارو هایم بیشتر شود ..

من را نگاه کن زندگی سوق بگیرد

به سوی تو اما شاید موج بگیرد

من را نگاه کن ،غرق شو! اینجا دریاست

اقیانوس بیقرار چشمان من نقطه ی عطف دنیاست

مرگ ماهیگیر لحظه ی چشمک دریاست

آخرش تور ماهیگیریت پاره خواهد شد

آخرش تسلیم این بن بست خواهی شد

من غواص نیستم اما می گویند

نقطه ی طوفانی قتلگاه خواهد شد

بیا بنشین قلمرو من دروازه ندارد

گفته بودم که روزی پشیمان خواهد شد

گفته بودم اگر بروی سیل روان خواهد شد

یا کمی بیشتر از عقل بشر خواهد شد

گفته بودم روزی این ابر سیاه

به لحظه ی رفتنت زمین گیر خواهد شد

گفته بودم درد مهمانی باران میگیرد

گفته بودم بغض طوفانی خواهد شد

گفته بودم کوه را ببین!چه محکم ایستاده

به محض رفتنت نقطه ی مرگ زمین خواهد شد

گفته بودم ولی به گمانم گوش های تو

کمی زود تر از پدرت به سمعک نیاز خواهد داشت

این شعر را بگیر و برو تا نبینمت ...

چه فایده ! وقتی حرف اثری نخواهد داشت ؟

زهرامحدثی(گیلانی)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۴
Zahra Gilani

نظرات  (۱)

سلام 
خسته نباشید خدا قوت 
من نویسنده وب سایت رویای کاغذی هستم 
اگه امکانش هست ادرس سایت رو به http://royayekaghazi.ir/ تغییر بدین 
ممنون میشم از لطف شما 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Cute Pink Kaoani