چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

زهرا محدثی
دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی معماری
دانشگاه گیلان
کلیه ی پروژه ها و پژوهش های معماری پذیرفته می شود.

منو رها نکن..

شنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۵:۱۲ ب.ظ

من وانتظاروکابوس تنهایی
من وحس اینکه هنوزم اینجایی
دارم آینه هارو گم می کنم کم کم
توروهرطرف رو میکنم میبینم
نگو ازتوچشمام چیزی نمی خونی
توکه لحظه لحظه حالم رو میدونی
اگه این بهارم برنگردی خونه
دیگه چیزی ازمن یادت نمی مونه
من و رها کن از این فکرتنهایی
تو... نرفتی ...نه! تو هنوزم اینجایی
دارم ازخودم بافکرتو رد میشم
دارم عاشقی رو باتو بلد میشم
روزبه بمانی


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۶
Zahra Gilani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Cute Pink Kaoani