چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

زهرا محدثی
دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی معماری
دانشگاه گیلان
کلیه ی پروژه ها و پژوهش های معماری پذیرفته می شود.

خیالت راحت!

سه شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۲:۲۳ ق.ظ

وقتی جای جای اتاق پراز عطر توست

وقتی حرف هایت هنوز درگوشم است

وقتی من هرشب درکنجی می گریم

همه چیز درست است عزیز من!

هرچیزی درست سرجای خودش است

فقط دل من برای آن صدایت تنگ است

فکر دل من نباش

بغضم را باز فرو می دهم

مثل همیشه!

تو اما راحت بخواب

خیالت راحت من همان منم....

                        زهرامحدثی(گیلانی)





موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۳
Zahra Gilani

نظرات  (۳)

سلام
عیدتون مبارک.
زیر سایه مولا امیرالمومنین برقرار باشید.
شبتون آسمانی!در این نیمه شب سیزدهم رجب برای ما هم دعا کنید.
یا علی
پاسخ:
سلام عید شما هم مبارک *_*
همچنین
محتاجیم به دعا .....
سلام
ممنون از حضورتون
بزودی یه پست میزارم وکاملا اون موضوع رو شرح میدم...
موفق باشید
با سلام
خیلی ممنون از لطفتون



ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Cute Pink Kaoani