چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

زهرا محدثی
دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی معماری
دانشگاه گیلان
کلیه ی پروژه ها و پژوهش های معماری پذیرفته می شود.

خدا هست !

پنجشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۱۲ ب.ظ

ماه من غصه چرا؟!
آسمان را بنگر،که هنوز،بعدصدهاشب و روز
مثل آن روز نخست
گرم وآبی و پر ازمهر،به ما می خندد !
یا زمینی را که،دلش از سردی شب های خزان
نه شکست و نه گرفت!
بلکه از عاطفه لبریز شدو
نفسی از سر امیدکشید
و در آغاز بهار دشتی از یاس سپید
زیرپاهایمان ریخت
تابگویند که هنوز،پرامنیت احساس خداست!
ماه من غصه چرا؟!
تومراداری و من
هرشب و روز،
آرزویم همه خوشبختی توست!
ماه من!دل به غم دادن واز یاس سخن گفتن ها
کار آن هایی نیست که خدارا دارند...
ماه من !غم و اندوه،اگرهم روزی مثل باران بارید
یا دل شیشه ای ات،از لب پنجره ی عشق،زمین خورد و شکست،
با نگاهت به خدا چتر شادی وا کن
وبگو با دل خود که خداهست ،خدا هست!
اوهمانی است که در تارترین لحظه ی شب،راه نورانی امید
نشانم داد...
اوهمانی است که هرلحظه دلش می خواهد،همه زندگ ام،
غرق شادی باشد...
ماه من !
غصه اگر هست !بگو تا باشد!
معنی خوشبختی،
بودن اندوه را...!
این همه غصه و غم،این همه شادی وشور
چه بخواهی یا نه!میوه یک باغند
همه را باهم وبا عشق بچین..
ولی از یادمبر،
پشت هرکوه بلند،سبزه زاری است پراز یاد خدا
ودر آن باز کسی می خواند،
که خداهست!خداهست!
وچرا غصه؟چرا !؟!



موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۲
Zahra Gilani

نظرات  (۲)

۲۲ خرداد ۹۳ ، ۲۱:۲۲ پریشان نویس
خیلیییییییییی زیبا بود
آفرین
به روزم با تولدت مبارک بابای مهربانم...
www.parishaniat.blog.ir
پاسخ:
سلام ممنون از حضورتون ،عیدتون مبارک ^_^
۲۲ خرداد ۹۳ ، ۲۱:۲۷ بهنام عبدالهی
سلام این یک دعوتنامه تبلیغاتی نیست، لطفا تا آخر سخنم را گوشی دهید.
من عارف متولد سال 80 هستم و استعداد اندکی در زمینه نوشتن داستان های کوتاه دارم.
شنیده ام نقد و انتقاد روشن کننده ی راه است. به همین جهت و در همین راستا از شما مدیر گرامی این سایت درخواست می کنم که به وبلاگ من(عارفانه) تشریف بفرمایید و مطالعه کنید و نظرتتون رو حتما حتما حتما بیان کنید.
پاسخ:
سلام ممنون از حضورتون ،لطف دارید ،حتما ^_^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Cute Pink Kaoani