چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

زهرا محدثی
دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی معماری
دانشگاه گیلان
کلیه ی پروژه ها و پژوهش های معماری پذیرفته می شود.

من سنگم.....

پنجشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۰۹ ق.ظ

من سنگم

از سنگ زاده شدم

ودر دل سنگ فرو میروم

دلی دارم به وسعت سنگینی سکوت دریا

چشمی دارم از جنس سنگریزه های ته اقیانوس

دستانی دارم که جز سنگ نمی نویسند

این خاصیت سنگ است

می نویسد از دل تنگی هایش

آخر سنگ هم دلی دارد

دلی سنگ تر از برف

آااااای آدم ها !

مرا به خاطر سنگ بودنم ببخشید.......

                            زهرا محدثی (گیلانی)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۹
Zahra Gilani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Cute Pink Kaoani