چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

زهرا محدثی
دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی معماری
دانشگاه گیلان
کلیه ی پروژه ها و پژوهش های معماری پذیرفته می شود.

با عشق ......بدون فیزیک ..........

پنجشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۳، ۰۱:۴۳ ب.ظ
زندگی هندسه و جبر نمی خواهد ......
زندگی عشق می خواهد ولی برای ابرازش ......
زندگی لبخند می خواهد و تویی که مدام آن را تکرار کنی....
زندگی محبت می خواهد ......
من با عشق می توانم ثابت کنم که زمین به دور خودش نمی گردد......
من می توانم ثابت کنم ...زمین به دور تنها معشوقه اش خورشید می گردد ......
با عشق ......بدون فیزیک ..........
من می توانم ثابت کنم که باران را ابر نمی فرستد .......
باران به شوق در آغوش کشیدن زمین ....خودش را به آن می کوبد .........
و زمین با جاذبه اش جذب می کند باران را ...این یعنی عشق......
من می توانم ثابت کنم 1+1 =3 است می دانی چرا؟
من و تو و خدایی که پیدا و آشکار نیست ........
من با عشق می توانم ماه را برای روی ماهت پایین بیاورم .......
باورت نمی شود ؟؟؟
زهرامحدثی(گیلانی)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۰۱
Zahra Gilani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Cute Pink Kaoani