چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

زهرا محدثی
دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی معماری
دانشگاه گیلان
کلیه ی پروژه ها و پژوهش های معماری پذیرفته می شود.

کل جهان در دستان من است ....

يكشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۳، ۰۲:۲۰ ب.ظ

همه چیز خوب است ...عشق جریان دارد و محبت را از میان کلامت احساس می کنم
برگ های پاییزی می ریزند و عشق را به آغوش گرم زمین هدیه می کنند..
گه گاه بارانی هم می بارد ..بارانی که سهم من از این زندگی ناچیز است ....
شب ها ،ماه را واضح تر از هر موقع دیگر می توانی ببینی ..ماهی کامل در فرق آسمان ..
گل های زیادی روییده اند و تا زمستان اندکی فاصله است ....
گل های یاس و اقاقی و بنفشه در انتظار طلوعی دوباره اند تا غنچه های خود را باز کنند ....
آسمان آبی است .... آبی .....صاف و زیبا ....برای من و تو .....خود را زلال کرده است ....
دانه های یاقوتی انار سرخی خود را از غروب عصر های جمعه به ارث برده اند ....
و خرمالو ها سعی دارند با نیروی گرانش زمین مقابله کتتد ...
روباه هر شب عاشق عکس ماه درون رودخانه می شود....
و این عاشقی بی پایان و پاک است ...
و..
من ...
خوبم ...
خدارا شکر ...
نفسی می آید و می رود ...
راستی ...
یادم رفت که برایت بنویسم ...
من چیز با ارزشی را به دست اورده ام ....
من کل جهان را به دست آورده ام ...
کل جهان در دستان من است ....
من خدا را به دست آورده ام ..
مالک تمام خوبی ها  را ...
مالک عشق را ...
زهرامحدثی(گیلانی)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۱۸
Zahra Gilani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Cute Pink Kaoani