چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

زهرا محدثی
دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی معماری
دانشگاه گیلان
کلیه ی پروژه ها و پژوهش های معماری پذیرفته می شود.

تواین بحبوهه ی غربت

تو ایم حالی که من دارم ..

یکم با من مدارا کن ..

یکم حالم رو بهتر کن...

نمی بینی چه داغونم؟!

نمی بینی چه می خونم ؟!

یکم از این نوشته رو ..

برای حال من تکرار کن ...

یکم دردم رو درمون کن ..

از این خونه کسی رفته ...

کسی که بوی تو میده ..

کسی که با نفس هاش منو به مرگ سوق میده ..

کسی که زنده ام با عطرهاش ...

نفس در گلوی تو مانده ...!

آخ ..این هوا چقدر گرفته...!

دلم با این همه غصه ...

ببین حال تو رو کرده ...

تو انگاری که از سنگی ..

من اما از جنس شیشه هم باشم ..

یه جوری بشکن دلم رو ..

نفهمم از کجا خوردم ..

یکم به من امون بده ..

با این نفس های گرمت ..

یکم گونه هامو نوازش کن..

ببین سردم،ببین حالم

چقدر عطر تو رو می خواد ..

یکم حالم رو بهتر کن!

زهرامحدثی(گیلانی)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۰۲
Zahra Gilani

نظرات  (۱)

۰۹ آذر ۹۳ ، ۱۴:۰۴ احسان احسانی
قشنگ بود

کسی که با نفس هاش منو به مرگ سوق میده ..

کسی که زنده ام با عطرهاش ...


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Cute Pink Kaoani