چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

زهرا محدثی
دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی معماری
دانشگاه گیلان
کلیه ی پروژه ها و پژوهش های معماری پذیرفته می شود.

الله نـــورالســــموات والارض..................

دوشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۳، ۰۱:۲۹ ب.ظ
سکوت می کنم تا صدایت بشنوم ...
بغض میکنم ...تا غرورت ببینم ...
تو را به آغوش خود می خوانم تا گرمایت حس کنم ...
عشق می طلبم تا نگاهت سوی من بماند ...
وچقدر محتاجم به این زندگی و لبخند های زیبایت ...
چقدر دلم نوشتن از تو را می طلبد ...
وچقدر این درد عمیق تر می شود ...
تو با خودت گرمی عشق می اوری سوی من ...
و یک بغل ترانه برای من .
برای کسی که بند بند وجوش آکنده از عشق توست ..
صدایت را می شنوم در یکایک نغمه های سرد پاییز ..
در باران می روم بدون چتر ...تا زیر چترت بگیری مرا ...
واین دل چقدر به هوایت تشنه است ...
ای نورچشمان من !...نظری سوی گدا کن .....
رحمی بنما بر این دل عاشق و دمی با دلم سر کن ....
ای باران ! گهی نگهی سوی حریق چشمانم کن ...
ای عشق ! وجودم را در بر بگیر ....و سرشار از عشقت کن ...
ای معشوق ترین عاشق دنیا ! ای مهربان خدای من!
یادت نرود این جا دلی برای دلت بی تاب است ...
یادت نرود ..........انتظارم را ..
زهرامحدثی(گیلانی)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۱۰
Zahra Gilani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Cute Pink Kaoani