چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

زهرا محدثی
دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی معماری
دانشگاه گیلان
کلیه ی پروژه ها و پژوهش های معماری پذیرفته می شود.

و در دریای چشمانت کویر وجودم غرق می شود ...

سه شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۳، ۰۱:۳۹ ب.ظ

دلیل تنهایی ام را یاد چشمانت می دانم !

من این بغض بی انتها را از دلت می دانم ...

خسته ام!به زندگی ملالی نیست !تو می دانی!

تو می دانی دست لبریز از عشقم خالیست ...

تو می دانی گریه همسایه ی خوبی نیست..

باران مداوم پایان خوش ماجرا نیست .......!

تو میدانی خنده ام از شوق نیست .....

تو می دانی دلم سال هاست شکسته ........

دل شکسته خون آلود نیست؟؟؟

هوایت برای من زیباترین نفس هاست ..!

نگاهت برای من ،عمیق ترین دریاهاست !

وجودت را که می آوری ...

نبودن دیگران قسمت دردناک قصه نیست..!

و دلم!.......................

خالی از عشق هم باشد ..سرشار از عشقت می شود ...!

و این یعنی ........

هنوز امیدی برای زندگی کردن هست ..!

بغض که می کنم تنها دستانم به قلم می روند !

و تو میدانی دلیل این عادت آزار دل است .....

من نوشتن از تو را نهایت خوشبختی می دانم !

در تنگناترین دلتنگی ها یادت آرامش من می شود ...

یادت را چون پروانه ای به پرواز در می آورم ..!

بغضم در نگاه سرشار از عشقت خرد می شود ..

و در دریای چشمانت کویر وجودم غرق می شود ...

یادت آرامش بخش ترین حال دنیاست ..........

خدایا دوستت دارم !!!!!!!!

زهرامحدثی(گیلانی)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۱۸
Zahra Gilani

نظرات  (۲)

سلام
موفق باشید و خستگی ناپذیر...
با{تخته سنگ}به روزم.
دردفروشی
painstore.blog.ir
۱۸ آذر ۹۳ ، ۱۳:۵۴ خرید ملک در ترکیه

خیلی خوب و عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Cute Pink Kaoani