چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

زهرا محدثی
دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی معماری
دانشگاه گیلان
کلیه ی پروژه ها و پژوهش های معماری پذیرفته می شود.

هـوا تــــــو کردم.........

جمعه, ۲۱ آذر ۱۳۹۳، ۰۲:۰۴ ب.ظ
هوا تــو کردم.
من حیـــرون تــو این روزا هـوا تــو کردم.
دلــم مــی خوادت
میخــوام بیام تـو آسمــون دورت بگـردم.
هـوایــی می شم
همــون روزا که میبینم هوامـو داری.
میخوام بدونــم
تا کـــی میخوای ببینیو به روم نیـاری.
دلمو دســت تـو دادم.
من دلتنــگ احساسی.
نمیــذاری که تنهــا شم.
تو رو مــن خیلــی حساسی.
دلمو دســت تو دادم.
دلمو آسمــونی کن.
همیشه مهـربـون بودی.
دوباره مهربونــی کن.
چه روزا حالمــو دیدی.
چه شبایی که رسیدی.
تو صدای دله تنهــای منو شنیدی.
تو که دردامو میــدونی.
تو که چشمامــو میخونی.
بده بازم به دله من یه نشونـــــی.
دلمو دست تـــو دادم.
من دلتنگ احسـاسی.
نمیذاری که تنهــا شم.
تو رو من خیلی حساسی.
دلمو دست تـــو دادم.
دلمو آسمونــی کن.
همیشه مهربــون بودی.
دوباره مهربونی کن...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۲۱
Zahra Gilani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Cute Pink Kaoani