چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

زهرا محدثی
دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی معماری
دانشگاه گیلان
کلیه ی پروژه ها و پژوهش های معماری پذیرفته می شود.

دستکت بوسم ..بمالم پایکت....

سه شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۵۴ ب.ظ

دید موسی یک شبانی را به راه/// کو همی گفت ای خدا وای اله

توکجایی تا شوم من چاکرت/// چارقت دوزم کنم شانه سرت

دستکت بوسم بمالم پایکت/// وقت خواب آید بروبم جایکت

ای فدای توهمه بزهای من/// ای به یادت هی هی وهی های من

زین نمط بیهوده می گفت آن شبان/// گفت موسی با که هستت ای فلان

گفت با آن کس که ما را آفرید/// این زمین و چرخ از او آمد پدید

گفت موسی،  های خیره سرشدی/// خود مسلمان ناشده کافر شدی

این چه ژاژاست وچه کفراست و فشار/// پنبه ای اندر دهان خود فشار

گرنبندی زین سخن تو حلق را/// آتشی آید بسوزد خلق را

گفت ای موسی دهانم دوختی/// وز پشیمانی تو جانم سوختی

جامه را بدرید و آهی کرد و تفت/// پافتاد اندر بیابان و برفت

وحی آمد سوی موسی از خدا/// بنده ی ما را ز ما کردی جدا

تو برای وصل کردن آمدی/// نی برای فصل کردن آمدی

درحق او مدح و درحق تو ذم/// در حق او شهد و درحق تو سم

ما بری از پاک و ناپاکی همه/// از گران جانی و چالاکی همه

من نکردم خلق تا سودی کنم/// بلکه تا بربندگان جودی کنم

ما برون را ننگریم و قال را/// ما درون را بنگریم و حال را

خون شهیدان را زآب اولی تر است/// این خطا از صد ثواب اولی تر است

لعل را گر مهر نبود باک نیست/// عشق را دریای غم غمناک نیست

در دل موسی سخن ها ریختند/// دیدن و گفتن به هم آمیختند

چون که موسی این خطاب از حق شنید/// در بیابان در پی چوپان دوید

عاقبت دریافت او را و بدید/// گفت مژده ده که دستوری رسید

هیچ آدابی و ترتیبی مجوی/// هر چه می خواهد دل تنگت بگوی  

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۲۵
Zahra Gilani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Cute Pink Kaoani