چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

زهرا محدثی
دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی معماری
دانشگاه گیلان
کلیه ی پروژه ها و پژوهش های معماری پذیرفته می شود.

یعنی بهشت ..........

دوشنبه, ۸ دی ۱۳۹۳، ۰۸:۴۴ ب.ظ

هوا خوب است .....تا یادتان هست ...

رافت را در آستانتان تفسیر کرده ام...

عشق را از نگاهتان خوانده ام ..

و زندگی را از کبوتری آموختم ...که عشق را در پرواز به سویتان می دید ...

بودنتان بهترین نعمت خداست به من ..

همین که با یادتان می خندم ...می گریم ....

یعنی بهشت ..........

یعنی تمام خوشبختی ....

همین که گاهی با شنیدن نامتان تمام روحم نفسی تازه میگرد...

من این احساس را با جهان عوض نخواهم کرد .... 

بودنتان در تک تک لحظه هایم ....

یعنی بهشت ...

یعنی تمام خوشبختی ...

"ژهرا"



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۰۸
Zahra Gilani

نظرات  (۱)

۰۹ دی ۹۳ ، ۰۸:۳۴ طوبی محبت
با سلام
خیلی ممنون که از وبلاگ من دیدن کردید
در ضمن شما هم وبلاگ قشنگی دارید
عاشق مطلب مهمان باش که گذاشتید هستم
فقط اینکه شاعرش کیه؟
پاسخ:
سلام ...ممنون ...لطف دارید ...."میهمان من باش" از خودمه ....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Cute Pink Kaoani