چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

زهرا محدثی
دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی معماری
دانشگاه گیلان
کلیه ی پروژه ها و پژوهش های معماری پذیرفته می شود.

یک،دو،سه،چهار....................

دوشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۳، ۰۱:۵۴ ب.ظ

آنقدر خسته ام که بودنت را به باد فنا می گیرم ..
خسته ام..!
درسینما نشسته ام..
همه جا  تاریک است..
چشمانم خیره به آرتیستی که به دنبال معشوقه ی خود می گردد ..
خیالاتی می شوم ..
خیال تو..
به سرم می زند..
چشمانم را می بندم ..
همه جا تاریک است ..
چشمانم را باز می کنم ..
نور چراغی چشمانم را به حد کور شدن می برد ..
بلند می شوم ..
چشمانم خیره در چشمان کارگری که زمین را طی می کشد ..
حیرت زده مرا می نگرد ..
سرم را تکان می دهم ..
به سرعت خارج می شوم ..
چیزی برای جفتمان می گیرم ..
به عقب بر می گردم ...
تو نیستی!!!!!!!!!
هوا خیلی سرد است ..
دستان سردم را به آغوش گرم جیب هایم تقدیم می کنم ..
به گرمایشان نیاز دارم .
چیزی به دستانم می خورد ..
دستانم را از بیرون می اورم ...
مشتم را باز می کنم ..
گل برگ های پرپر کرده ام از لای انگشتانم به زمین سقوط می کنند ...
عطر تو را می دهند..
سرم بلند می کنم ،قطره بارانی از چشمانم می لغزد ..
باد سردی تا مغز استخوانم می رود..
کلاه را بر سرم پایین می کشم ..
قدم های بلند و محکمی بر میدارم..
موزاییک هار ا می شمارم:
یک،دو،سه،چهار....................
سقوط می کنم.
زهرامحدثی(گیلانی)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۲۹
Zahra Gilani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Cute Pink Kaoani