چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

زهرا محدثی
دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی معماری
دانشگاه گیلان
کلیه ی پروژه ها و پژوهش های معماری پذیرفته می شود.

من تو را می جویم که مرا خوانده ای ...

پنجشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۳، ۰۱:۵۸ ب.ظ

من تو را می جویم در آن سوی سکوت

و در آغوش گرم خدا..

من تو را می جویم که مرا خوانده ای

ای مسافر راه طولانی عشق

مقصدت را یافتم ...

شهر آسودگی،کوچه ی عشق ،و بن بست آغوش من

ای خسته ی تازه از راه برگشته به حرمت آمدنت شهر را قربانی میکنم

کوه را می شکنم تا جامه کنم از عشق بیستون را بر تو

ای که قافیه هایت از بین برد سیاهی شعر های سپیدم را ...

ای زیباترین ترانه ها بر لبان تو ...

با برگشتنت می خواهم به کنات بمانم ..

بمانم تا بسپارم به تو کوله بار دردها و عشق ها و شادی هایم را

تا تو باشی که می مانی و این من باشم که می خوانم ...

تو می مانی و من !

زهرامحدثی(گیلانی)



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۰۹
Zahra Gilani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Cute Pink Kaoani