چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

زهرا محدثی
دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی معماری
دانشگاه گیلان
کلیه ی پروژه ها و پژوهش های معماری پذیرفته می شود.

من و یک جاده ی تو در تو ..

پنجشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۳، ۰۶:۰۱ ب.ظ
من و یک جاده ی تو در تو ..
راهی بس دور و مقصد عاشقی...
تو که هستی زندگی عطر مشهد می دهد ..
به گمانم تو خودت سوغات ماورایی...
زندگی درد دارد بی دریغ..
ای من از تو ..دلم مانده است بی پادشاهی
من نمی دانم ماندنم در این زندان صلاحست یا نه
تو که می دانی . گاهی بیا به ملاقاتی  ..
تو که باشی دلم هوای مشهد می دهد ..
مثل کبوتر های مشهد می شوم..بی هوا و خرافاتی
من نگاهم به سوی مشرق است ...
به گمانم کسی آنجاست به میزبانی..
من می شوم دل تنگ و هر آیینه می پرسم ..
تو کجایی که شوم سینه چاکت به میهمانی ..
مولای من مشهد خانه ی زیبایی است می دانم ..
اما گاهی بیا کنار این غلامl"گیلانی"
زهرامحدثی(گیلانی)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۰۷
Zahra Gilani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Cute Pink Kaoani