چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

زهرا محدثی
دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی معماری
دانشگاه گیلان
کلیه ی پروژه ها و پژوهش های معماری پذیرفته می شود.

جان جوانی....

جمعه, ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۰۱:۳۹ ب.ظ

برای با تو بودنم راه ستاره رفته ام

هر سفر ثانیه راه من به شماره رفته ام

هزار پنجره نگاه در انتظار ساخته ام

روح غرور مرده را در اشک خود شناخته ام

جان جوانی مرا پیر ترانه کرده ای

زبان احساس مرا تو عاشقانه کرده ای

اسم مرا صدا بزن به قصه دعوتم بکن

به خواب روی شانه ات بیا بد عادتم بکن

جان جوانی مرا پیر ترانه کرده ای

زبان احساس مرا تو عاشقانه کرده ای

مرا به خلوتت ببر جان بده به نگاه من

ببوس تا پاک شود در عشق تو گناه من

 

شبانه با نگاه تو رنگ سپیده می شود

گل از تماشای رخت چه آب دیده می شود

پیش شراب چشم تو باده کنار می رود

سری که گرم عشق توست به سمت دار می دود

جان جوانی مرا پیر ترانه کرده ای

زبان احساس مرا تا عاشقانه کرده ای

اسم مرا صدا بزن به قصه دعوتم بکن

به خواب روی شانه ات بیا بد عادتم بکن

جان جوانی مرا پیر ترانه کرده ای

زبان احساس مرا تو عاشقانه کرده ای

مرا به خلوتت ببر جان بده به نگاه من

ببوس تا پاک شود در عشق تو گناه من


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۰۸
Zahra Gilani

نظرات  (۱)

۰۸ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۵۱ دختری از تبار تسنیم
سلام زهرا جون
اولین بار که به وبلاگ شما سر میزنم...
عنوان وبلاگتون، ترجمه ی زندگی، توی یه جمله اس

راستی ای کاش بالای جمله ای مربوط به امام رضا ع یه عکس که در شان ایشون باشه بگذارید...
امیدوارم موفق و سعادتمند باشید...
پاسخ:
سلام دوست من !بسیار ممنونم بابت حضورت ...دنبال همچین عکسی هستم ...گرچه پیداکردن عکسی در شان ایشان محال است ...اما چشم ...بنده تمام سعی خودمو می کنم ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Cute Pink Kaoani