چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

زهرا محدثی
دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی معماری
دانشگاه گیلان
کلیه ی پروژه ها و پژوهش های معماری پذیرفته می شود.

حبسی بریده دلم!!!!!!

شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۳، ۰۲:۴۹ ب.ظ
اینجا هوای تو کمی کم شده بیا نفسی تازه کن ...
دلم از درد پر از رنج شده بیا جای خالیت را پرکن ...
بگذار دلم تنگ شود ..چشمم تار شود ...
یا تو بیا و باز نگاهی به دلم کن ...
ای دوست کجایی ؟دل من رنج کشیده است .
گویند تو را درد اسیر کرده و نمی دانند تو خود صید منی.....
انگار حواست نیست این جماعت مدتیست دربه درند ...
انگار حواست نیست من منتظرم ..در قفس باز است واما
کجا دارم من یارای پرواز کردن را ؟
تو بیا درد من به سر شود بعد نرو ....می گویم نرو ..
دفتر شعر من باز است بیا غزلی تازه کن ..
یا که بر پهنای دلم قدمی تازه کن ...
تو بیا باز دلم پر بکشد از قفست ..
تو پرواز کنی با منو و من یک دم از تو بخوانم که تویی قاصد پیامم ..
که تویی حبس بریده ی بر دلم ........
تو بیا .....
زهرامحدثی(گیلانی)


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۳
Zahra Gilani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Cute Pink Kaoani