چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

زهرا محدثی
دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی معماری
دانشگاه گیلان
کلیه ی پروژه ها و پژوهش های معماری پذیرفته می شود.

خدایا دوستت دارم!

چهارشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۴، ۰۸:۲۸ ب.ظ
اشک می شوم به روی گونه هایت وقتی می خندی
دلم قنج می رود برای نگاهت وقتی می خندی
زندگی مگر چند معشوق دارد برایم؟
این هوا مگر چند آغوش دارد برایم ؟
نشسته یا ایستاده فرقی نمی کند ..
تو ایستادی روبه رویم همین کافیست!!
خدای من!
ای عاشق ترین معشوقه ی عالم
ای زیباترین نقاشی من !!
تو را به اندازه ی تمام دوستت دارم ها دوست دارم
من تو را ثانیه به ثانیه به درون ریه هایم می کشم
و عطر وجودت می شود هستی بخش زندگی یخ زده ی من !
خدایا دوستت دارم!
زهرامحدثی(گیلانی)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۱۲
Zahra Gilani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Cute Pink Kaoani