چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

زهرا محدثی
دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی معماری
دانشگاه گیلان
کلیه ی پروژه ها و پژوهش های معماری پذیرفته می شود.

گفته بودی....

چهارشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۴، ۰۹:۳۴ ق.ظ

وخدا حافظی اخر چه تلخ بود ولی گذشت

این معما کمی سخت بود ولی گذشت

گفته بودی دل از دل کندن کار سخت ست

گفته بودی ولی راه همواربود و گذشت ..

خیابان کمی خاطره داشت ولی گذشت

گفته بودی حساب خنده هایم دست من نیست

چیزی شبیه روح درون من نیست

گفته بودی درد دارم ..درد دارم ..درد..

گفته بودی کسی شبیه مرگ درون من است

هم ندایی مثل گریه با من است..

گفته بودی حال من زنجیر به زنجیر کشیدست

ادامه را من می گویم کمی صبر کن

گفته بودم کسی جز تو هم صحبتم نیست

مردم دروغ گویند .شایعه سازند .کسی جز تو همدم من نیست

گفته بودم حرف ها را باور نکن .داستان درست نکن

گفته بودم ولی انگار یادت نیست

کسی جز تو برادر من نیست ...

زهرامحدثی(گیلانی)



موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۱۲
Zahra Gilani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Cute Pink Kaoani