چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

زهرا محدثی
دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی معماری
دانشگاه گیلان
کلیه ی پروژه ها و پژوهش های معماری پذیرفته می شود.

می نویسم بی پروا برای تو ........

يكشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۴، ۰۹:۱۰ ب.ظ

حواست نیست ...
حواسم هست به تک تک کلمه هایت .......
حواسم هست ......

می نویسم بی پروا برای تو ........
من شعر می سازم واژه های موزونت
قافیه ها را ردیف می کنم برای بودنت ...
به خط می کنم تمام دل های دنیا را ......
می نویسم تا از یاد نبری .......
از یاد نبری که از یاد نمی برمت ...
ازیاد نبری حرف هایت برای من حال خوب هر روزند .......
حرف هایت برای من آرامش ابدین
حرف هایت برای من شعرند .......
غزل هایی که سپید می کنم قدم هایشان را ......
سپید می کنم دلم را ........
خالی از بودن های متوالی .......
خالی از همه چیز.........
تنها برای تو ........
همه ی سد ها را بر می دارم ......
نمیشه بی تو خندید ........
نمیشه بی تو دل به دنیا بست ......
نمی شود ...
زهرامحدثی(گیلانی)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۱۶
Zahra Gilani

نظرات  (۱)

خــــــدایـــــــا

آرزوهایم در نزدت خاک گرفته اند..

دیگر نمی خواهمشان...

بماند برای خودت...

من به حسرت عادت کرده ام...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Cute Pink Kaoani