چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

زهرا محدثی
دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی معماری
دانشگاه گیلان
کلیه ی پروژه ها و پژوهش های معماری پذیرفته می شود.

من عاشقتم....

دوشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۴، ۰۹:۳۰ ب.ظ

دلتنگی هات برای من
خودم غمت رو می خورم
تنها نمی ذارم تو رو
من از تو دل نمی برم
سرروی شونه هام بذار
درداتو هدیه کن به من
سنگ صبور تو منم
بیا و تکیه کن به من
من تکیه گاهتم ...
یارو همراهتم ...
درمون اه تم ...
من عاشقتم
من تکیه گاهتم
یارو همراهتم
درمون اه تم ...
من عاشقتم ..
تا وقتی داری منو
غصه ی هیچ چیزو نخور
من مثل کوه پشت توام
از آرزوهات دل نبر
تا وقتی هستم می تونی
به هرچی می خوای برسی
هرچی دارم فدای تو
برام تو مثل نفسی
نفس که می کشم تورو
حس می کنم توی دلم
کنار تو حس می کنم
عاشق عاشق شدنم


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۱۷
Zahra Gilani

نظرات  (۱)

خوشبخت ترین مخلوق خواهی بود
اگر امروزت را آنچنان زندگی کنی که گویی
نه فردایی وجود داردبرای دلهره و
نه گذشته ای برای حسرت..
اگر برای شاد بودن در پی دلیل نباشی…

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Cute Pink Kaoani