چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

زهرا محدثی
دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی معماری
دانشگاه گیلان
کلیه ی پروژه ها و پژوهش های معماری پذیرفته می شود.

دل دیوانه را عاشق تر کن ...

شنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۴۸ ق.ظ
خیالت گرچه همیشه با من بود
حقیقت بود که توهم نبود
تو بودی جهان بود و یک کلام
ماه من !بودنت را با خون جگر شعر می کنم
 دل دیوانه را عاشق تر کن
بیا جهانی بساز از جنس بی رحمی
بیا دستانت را زنجیر کن بر گردنم
بیا رد پای رفتنت را به مرگ می سپارم
جان من! حال تو خوب نیست
این شعر گویای حال تو نیست
دل تو در سینه سر جنگ دارد ..
بودن من سر رنج تو داد
جان من!دفترم را می بندم
یک پیاله قافیه می خواهم
برای مست کردن ردیف هایم
رسم شاعری را نمی دانستی که رفتی
گویی از هردوعالم بی خبر بودی که رفتی
بیا امشب برایت شراب تنهایی گذاشته ام بر طاقچه ی دل
بیا دیشب مرا گفتی ساقی من باش و ساغرتنهایی ام ده ..
دیشب قصد با تو بودن داشتم
قصد آرام کردن دل پریشان داشتم
دیشب نیافتم منظورت را
تو تنهایی می خواستی
بیا امشب برایت مهیا کرده ام..
بیا این تو و این ساغر تنهایی و این شعر ناتمام من 
زهرامحدثی(گیلانی)
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۲۲
Zahra Gilani

نظرات  (۱)

سلام
با تشکر از شما
وبلاگ من به عنوان یکی از وبلاگهای برگزیده سال 1393 انتخاب شد.
منتظر شما هستم.
on-networkers.blog.ir
موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Cute Pink Kaoani