چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

زهرا محدثی
دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی معماری
دانشگاه گیلان
کلیه ی پروژه ها و پژوهش های معماری پذیرفته می شود.

برای پدرم!

پنجشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۷:۴۳ ب.ظ
برای پدرم
واژه ها...گوش به فرمان قلم
نظم بگیرید
مودب باشید !
صاحب شعر عزیز است به نام پدر!
امشب از شعر پرم ....کو قلم و دفتر من؟!
انقدروسوسه دارم که بنویسم که نگو
تک و تنها و غریبم!
تو کجایی پدر؟
آنقدر حسرت دیدار تو دارم که نگو!
آنقدر بوسه به تصویر تو دادم که نگو
جان من حرف بزن!
امر بفرما پدرم!
آنقدر گوش به فرمان تو هستم که نگو..
کوچه و پس کوچه ی این شهر پر از تنهاییست
آنقدر بی تو در این شهر غریبم که نگو!
پدر ای یاد تو آرامش من!
امشب از کوچه ی دلتنگی من می گذری؟
جان من زود بیا!
بغلم کن پدرم!
آنقدر حسرت آغوش تو دارم که نگو
پدرم ..پدر خوبم
به خدا دلتنگتم!
رو به رویم بنشینی کافیست ..
همه دنیابه کنار..
تو که باشی کافیست...
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۱۰
Zahra Gilani

نظرات  (۲)

سلام عالی بود خیلی عالی اشکم دراومد 

دوستت دارم پدر اگرچه درکنارم نیستی ولی یادت همیشه جاودان است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Cute Pink Kaoani