چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

زهرا محدثی
دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی معماری
دانشگاه گیلان
کلیه ی پروژه ها و پژوهش های معماری پذیرفته می شود.

باران ...

پنجشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۴۹ ب.ظ
باران برای من معیار مناسبی است
همان لحظه ای که یادت می افتم زیر باران
یعنی باران معیار است و تو همان نمادحقیقی
همین که گاه گاهی دلم برایت تنگ می شود
همین که نسبتی داری به من
همین که می توانم پشت سر نسبتت ضمیر مالکی بیاورم
همین که پیدا و پنهان می شوی در شعر هایم
همین که مایه ی تعجب وسوال همه شده ای
همین که همه سراغت را از من می گیرند
این ها همه از معایب معیاری باران است !
باران معیار خوبی است ..
برای کسی که دنبال بهانه می گردد ..
معیار خوبی است ..
من کنار ریل انتظار
پشت هر قطره ی باران..
با چمدانی پر از شعرهای خالی
منتظرت ایستاده ام ..
زهرامحدثی(گیلانی)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۰۷
Zahra Gilani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Cute Pink Kaoani