چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

زهرا محدثی
دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی معماری
دانشگاه گیلان
کلیه ی پروژه ها و پژوهش های معماری پذیرفته می شود.

غزل من، چرا غزل؟

پنجشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۴۱ ق.ظ

گفتی غزل بگو، غزل من، چرا غزل؟
وقتی که میشود  مغازله فرمود در عمل

بیهوده است شعر و غزل، وزن و قافیه
مستفعلن مفاعل مستفعلن فعل

شعر و غزل زبان زمان فراق بود
حالا که در کنار منی،بوسه و بغل
سر تا به پا تو خود غزل ناسروده ای
وقتی که اصل هست عزیزم چرا بدل؟

چشم شراب گون تو خالی من الکحول
لبهای دلفریب تو "احلی من العسل"

از ماذن نگاه تو آن چشمهای مست
فریاد می زنند که "حی علی الامل"

تلخی مکن که چشم  تو را مست خوانده ام
شیرین من مناقشه ای نیست در مثل

دیگر مده حواله ی ما را به روز بعد
مردیم از کشیدن چکهای بی محل

با اینهمه به لطف حضور تو قانعم
از خنده ای دریغ نفرمای لااقل...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۴
Zahra Gilani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Cute Pink Kaoani