چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

زهرا محدثی
دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی معماری
دانشگاه گیلان
کلیه ی پروژه ها و پژوهش های معماری پذیرفته می شود.

بگذار از چشمانت الهام بگیرم.....

يكشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۵۹ ق.ظ

بگذار از چشمانت الهام بگیرم
یا کمی عاشقی از دلت وام بگیرم
قرار ما این نبود که سکوت کنی
شکنجه برای این دل خوب نیست باید قبول کنی
این همه اواز و شعر و غزل وترانه
همه به کنار ،این شعر را بکن به قلبت روانه
شعر های زیاد ،و نگاه های عاشقانه
خسته ام کرده اند،تو نمونه ی بهتری سراغ داری برای این دیوانه
من شاعر شالیزارم ،غرقم کرده است گیلان با ان همه ترانه
دقت کنی می یابی در چشمانم
سیل عظیم چندی پیش جهانم
می نویسم ،که نوشتن مسکن است برای من
کمی چای یا قهوه بهتر است برای من
دوستت دارم ،بی پروا می گویم
که فردا نگویی ،بی وفا بود و بدون حرف رفت ..
زهرامحدثی(گیلانی)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۷
Zahra Gilani

نظرات  (۱)

سلام وبلاگ خیلی خوبی داری.یه سر به وبلاگ من بزن و کلی بخند.شاد باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Cute Pink Kaoani