چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

زهرا محدثی
دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی معماری
دانشگاه گیلان
کلیه ی پروژه ها و پژوهش های معماری پذیرفته می شود.

هرکجا رفتی صدام کن !

چهارشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۵۹ ب.ظ

آرزومه که یه لحظه رو به روی من بایستی

آخه قلبم نگرونه توی شهری که تو نیستی

تو خیال کن ادمای همه دنیا توی شهره

توی شهر بی تو اما

دل من با همه قهره!

توی شهری که تو نیستی

همه جا رو غم گرفته

هرکجا رفتی صدام کن !

عزیزم دلم گرفته

شدم اون غریبه ای که تو نباشی نمی ارزه

دارم از نفس میوفتم مثل یه گیاه هرزه..


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۳۱
Zahra Gilani

نظرات  (۱)

شدم اون غریبه ای که تو نباشی نمی ارزه + جالب بود .. ممنون از وبلاگ زیبات

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Cute Pink Kaoani