چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

زهرا محدثی
دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی معماری
دانشگاه گیلان
کلیه ی پروژه ها و پژوهش های معماری پذیرفته می شود.

از آهه بی تاثیر می ترسم!

پنجشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۰۴ ب.ظ
  • من از غل و زنجیر می ترسم

از آهه بی تاثیر می ترسم

از اتفاق ظاهرأ ساده، از اتفاقی که نیفتاده
  • من از غل و زنجیر می ترسم
    از آهه بی تاثیر می ترسم
    از اتفاق ظاهرأ ساده، از اتفاقی که نیفتاده
    می خندمو از خنده می ترسم
    هر روز از آینده می ترسم
    زیر بید بی مجنون میشینم
    زیر شُر شُر بارون میشینم
    فک میکنم شاید برگردی
    با خودم می گم باید برگردی
    خنجر واسه ی این سینه کافی نیست
    عاشق کشی رسم تلافی نیست
    ای چشم از دیدن خلاصم کن
    از چشم پوشیدن خلاصم کن
    اینقدر گیجم که نمیدونم
    باید تو رو از چی بترسونم
    زیر بید بی مجنون می شینم
    زیر شرشر بارون می شینم
    فک میکنم شاید برگردی
    با خودم میگم باید برگردی
    زیر بید بی مجنون میشینم
    زیر شُر شُر بارون میشینم
    فک میکنم شاید برگردی
    با خودم می گم باید برگردی
    زیر بید بی مجنون میشینم
    زیر شُر شُر بارون میشینم
    فک میکنم شاید برگردی
    با خودم می گم باید برگردی

    موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۱
    Zahra Gilani

    نظرات  (۱)

    تنها سخنگوی جهان طبیعت، آزمایش است، پس باید همیشه به تجربه پرداخت و هرکار را به هزار شکل آزمود.((لئوناردو داوینچی))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    Cute Pink Kaoani