چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

زهرا محدثی
دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی معماری
دانشگاه گیلان
کلیه ی پروژه ها و پژوهش های معماری پذیرفته می شود.

امشب!!!

جمعه, ۲ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۵۸ ب.ظ

نفس در سینه ام تنگ است امشب 

دلم بازیچه ی رنگ است امشب

نمی دانم چراشوریده حالم

غزل هم بی دل و تنگ است امشب

خدایا گریه ام پر آب و تاب است

گمان کردم که دل٬تنگ است امشب

نگاهم سوی یک لیلی است امشب

برایش این دلم تنگ است امشب

خدا مجنون من آشفته حال است

ز داغ لیلی اش تنگ است امشب

خدایا فکر می کردم که دنیا

غزل های دل تنگ است امشب

چرا مجنون لیلی بی قرار است

نه لیلی هم دلش تنگ است امشب

خدایا عاشقی سامان ندارد

خدا هم این دلش تنگ است امشب

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۲
Zahra Gilani

نظرات  (۱)

چه خوش باشد که مجنون را دلی تنگ است امشب

از آن بهتر دل لیلی بود،غمخانه عشق است امشب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Cute Pink Kaoani