چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

زهرا محدثی
دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی معماری
دانشگاه گیلان
کلیه ی پروژه ها و پژوهش های معماری پذیرفته می شود.

نمازهایم اگر "نماز" بود!

يكشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۵۲ ق.ظ
نمازهایم اگر "نماز" بود،
که موقع سفر، ذوق نمی کردم از شکسته شدنش!

نمازهایم اگر نماز بود،
که رکعت آخرش این قدر کیف نداشت!

اگر نمازهایم نماز بود،
که "اول وقت" نمی خواندمش، برای اینکه خود را "خلاص" کرده باشم...!

اگر نمازهایم نماز بود،
که تبدیل نمی شد به نمایش پانتومیم برای نشان دادن آدرس، شارژر، گوشی...!

اگر نمازم نماز بود،
که تبدیل نمی شد به یک فرصت طلایی برای خلق ایده های بکر!!

تبدیل نمی شد به مناسب ترین زمان تحلیل رفتار فلان همکار!

تبدیل نمی شد به ماشین حساب!!

نه.
نمازهایم "نماز" نیست.

اگر نماز بود،
یک "کارواش قوی" می شد و با فشار می شست از دلم همه ی سیاهی ها را، لکه ها را، پستی ها را.

اگر نماز بود،
می شد "کیمیا" و مس وجودم را تبدیل می کرد به طلا...

اگر نمازم نماز بود،
می شد پل، می شد پناهگاه، می شد دارو، می شد مرهم، می شد درمان، می شد شاه کلید، می شد میعادگاه، می شد دانشگاه...


خدایا...!
این روزها که درهای آسمانت را سخاودتمندانه باز کرده ای، من از تو فقط یک چیز می خواهم.
بر من منت بگذار و کاری کن نمازهایم، "نماز" شود...

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۴
Zahra Gilani

نظرات  (۲)

۰۴ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۱۰ محدثه محمدی نیا
 عشق همین خنده های ساده توست وقتی بـا تمـام غصه هایت میخنـدی تـا من از تمـام غصه هایـم رهــا شوم . . 💔

دعا می کنم تا نمازت خدایی شود

رکوع و سجودت الهی شود!!!

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Cute Pink Kaoani