چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

زهرا محدثی
دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی معماری
دانشگاه گیلان
کلیه ی پروژه ها و پژوهش های معماری پذیرفته می شود.

تـــــو را مــــن چشــم در راهــــم!

سه شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۴۵ ق.ظ


شباهنگام، در آن دم که بر جا دره‌ها چون مرده ماران خفتگانند
در آن نوبت که بندد دست نیلوفر به پای سرو کوهی دام
گرم یادآوری یا نه، من از یادت نمی‌کاهم
تو را من چشم در راهم.

(نیما یوشیج)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۳
Zahra Gilani

نظرات  (۳)

۱۳ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۴۹ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
لایک
۲۴ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۴۴ محمدحسین آذرمی
آخ
من کلی با این شعر خاطره دارم
عالی بود
۲۹ مرداد ۹۴ ، ۰۹:۱۴ علی... علی...
گرم یاد اوری یا نه, من از یادت نمیکاهم... لایک....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Cute Pink Kaoani