چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

زهرا محدثی
دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی معماری
دانشگاه گیلان
کلیه ی پروژه ها و پژوهش های معماری پذیرفته می شود.

من عاشق یک گل شده ام دست خودم نیست...

چهارشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۴۹ ق.ظ

چندی است که یک دختر زیبای شمالی

باموی کمی روشن و انبوه شلالی


با عطر خوش مریم گیسوی رهایش

با چشم پراز شیطنت ,ابروی هلالی


با خنده مستانه خود برده دلم را 

یک گردش پر جاذبه در دامن شالی


دزدیده دل در به درم را ,نفریبد

یک وقت شما را دگر, آهای اهالی:


من عاشق یک گل شده ام دست خودم نیست

چون باد شدم مست ز عطرش به چه حالی


لعنت به همه فاصله ها مرگ بر احساس

مانده نگه خالی من بر گل قالی  


 محدثه رکنی

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۴
Zahra Gilani

نظرات  (۲)

بسیار جالب بود 
اگه خواستی به وبلاگ 
sinjim7.blog.ir
یه سر بزن
جالب بود.....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Cute Pink Kaoani