چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

زهرا محدثی
دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی معماری
دانشگاه گیلان
کلیه ی پروژه ها و پژوهش های معماری پذیرفته می شود.

یک نگاهت!

دوشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۸ ق.ظ

تو نگاه کردی مرا، بارانی فرو ریخت!!!
زمین زیر پایم گویی به یکباره ریخت!
تو نگاه کردی مرا بغضی گلویم را گرفت!
زبان نگاهت سخت در آغوشم گرفت!
تو نگاه کردی مرا... اه.... عجب هوا خوب شد!
یک نگاهت را ببین! انگار قلبم را گرفت!!
همچو فرهاد تیشه به کوهی را گرفت!
تمام نگاه های دنیا را کناری گر بگذارم...
نگاه تو به یکباره تمام جانم را گرفت!
تو حواست نبود که چه حاصلی داد شالیزار نگاهت!
اما همین نگاه زبان شعرم را باز گرفت!
حضورت کافی نبود انگاری برآیم چون یک نگاه
به یکباره تمام حالم را گرفت!
هوا سخت آفتابی شد پس نگاهت وقتی
گفتم که نگاهت تمام رویایم را گرفت!
دوست دارم زبان نگاهت را ببین
یک نگاهت تمام شعرم را گرفت!
زهرامحدثی(گیلانی)

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۳
Zahra Gilani

نظرات  (۲)

نگاه ،زبان افکاریست که از دالان زبان عبور نمیکند
پاسخ:
سلام... اقای مرادی بسیار ممنون بابت نظرتون... خوشحالم که حالتون خوبه! 
احتمالا یه سایت با پسوند irبگیرم خواستم دعوت به مشارکت کنم چون فک کنم منابع من کم باشه 
پاسخ:
بسیار هم عالی....خوشحالم کردید . هر کمکی از دستم بر بیاد دریغ نمی کنم... 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Cute Pink Kaoani